No me'l puc treure del cap
Hola adolescents! Abans de res, volia donar-vos les gracies perque feu un treball magnific.
El meu problema es que crec que m'he enamorat d'un tio. El problema es que ell te 12 anys mes que jo, per tant podriem dir que ja es un home. A mi m'encanta tot d'ell el seu fisic, la seva personalitat... I ara ja fa temps que no me'l puc treure del cap. Jo penso que es impossible que es fixi en mi com jo m'estic fixant en ell perque apart de no ser molt guapa doncs penso que semblo bastant mes petita que l'edat que tinc, encara que soc molt madura. Per tant, la meva consulta es: com puc pareixer mes gran? Ja se que no esta be canviar per ningu, i menys per agradar-li a un tio, pero crec que tambe m'aniria be per altres ambits de la meva vida. I bueno, si tambe em podeu dir alguna forma de intentar conquistar-lo o fer coses per agradar-li tambe m'aniria molt be.
Un peto! (I perdo per les faltes)
IESP

Hola marga 310,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Ens sap molt de greu que vulguis canviar sense abans acceptar-te i estimar-te, ens dius textualment i copiem literalment de la teva consulta que "Jo penso que es impossible que es fixi en mi com jo m'estic fixant en ell perquè apart de no ser molt guapa doncs penso que semblo bastant mes petita que l'edat que tinc". És cert que 12 anys de diferència són molts anys, i no ens dius quants anys tens tu, però al marge de l'edat, és important que t'acceptis, si canvies per agradar a un noi o a qui sigui, no li agradaràs tu, li agradarà la imatge, el personatge que hauràs creat per agradar-li per tant, de què serviria?
El millor per poder conquistar a la persona que ens agrada és ser una mateixa, òbviament al principi mostrarem les nostres millors plomes, però sense inventar-les o forçar-les, és a dir, sent tu mateixa. D'altra banda, i abans de res, hauries de valorar-te més, tenir una aparença física més jove no és dolent i menys quan és que ets jove de veritat!
Per tant, primer conquista’t a tu mateixa i després ja aniràs veient...
Una abraçada ben forta i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consutajove.cat