nose com dirsu als papas...
Aquest estiu vaig començar a treballar a un bar-pub de coctels i coses per l'estil, i un dia un client em va donar el seu numero de telefon en un paper, fins aqui tot be. Vam començar a parlar com si ens coneixesim de tota la vida i el problema es que jo tinc casi 19 anys i ell te 32 y ens agradem i ja hem quedat a amagades perque els meus pares no ho entendrien i la meva jefa no ho acepta xq cada cop q be el noi les nostres mirades ho diuen tot i ja li ha dit mes d'un cop alguna cosa. I els meus pares dubtu q els hi agradi perque en aquets temes son molt tancat o antics com vulguis dir-ho. Nose com dir-lis als meus pares de que estic amb aquest noi.
IESP

Hola angela,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. En primer lloc, valora si aquest noi és tant important per a tu com per posar en perill una feina (dius que a la teva jefa no li agrada que els seus treballadors s'emboliquin amb clients en hores de feina, segurament per evitar que els treballadors es desconcentrin i facin un mal servei quan estan treballant).
Un cop resolguis la primera qüestió ve la qüestió dels teus pares. Si per a tu és important que sàpiguen de la vostra relació perquè significa molt per a tu, aleshores explica-lis amb la major sinceritat possible, potser en un primer moment no ho entendran molt bé, però si la relació va en serio, el coneixen, us veuen junts, etc... potser que ho acceptin amb el temps.
D'altra banda valora que tu amb 19 anys i ell amb 32 (13 anys de diferència), esteu en moments vitals molt diferents, tu segurament encara vius a casa els pares i possiblement estàs estudiant, ell en té 32, segurament viu sol, ja té una feina estable, i segurament vulgui formar una família en un període no massa llarg... valora aquestes coses, ja que no són gens banals...són molt vitals!
Una abraçada ben forta i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consutajove.cat