Ajuda pliss !!obsesionada amb als meus veins
Hola adolecents! Lestiu passat amb vaig mudar a un poblet al costat de manresa a una urbanitzacio de cases.
Resulta que alla hi ha una tradiccio x sant joan que es que cada any li toca fer algu al sant joan a casa seva i bnu encara que no portesim ni una semana allá vivin ens van convidar. Resulta que els i tocava fer als veins del meu davan que ara tenen 16 i 19 anys i va ser com un amor a primera vista amb vaig enamorar perdudamen del de 16 anys. Al final destiu eram súper amics i aixo i vaig decidir declararme pero amb va rebutjaar pq era massa petita x ell i amb vaig decepssionar moltsiim i vaig estar tot lany pensan amb ell... I amb vaig obsesionar moltsim.. I bueno aquest estiuu qdeem sovin pero com amics pero sk segueixu súper enamorada dell i no mel puc treure del cap... I es molt raro pq al seu germa es com si li agrades sempre q ens veiem amb tira piropos de forma indirecta i amb tracta duna forma especial... Pero no u entenc pq ens portem 6 anys son molts.... I ara mestic comensan a obsesionar pels dos ajudaaa!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. L'enamorament pot ser molt "punyetero", i a l'adolescència són força freqüents els "amors platònics", si de moment teniu bona relació, i amb el seu germà també, seguiu així com a veïns.
És molt important, però, que continuïs amb la teva vida i que intentis passar-ho bé sense que això limiti la teva vida o el conèixer altres persones.
De moment has comprovat que un dels dos al menys no et correspon, i amb l'altre teniu molta diferència d'edat (possiblement et cuida tant perquè potser et veu com una germana petita). Intenta tirar endavant i ja veuràs com tard o d'hora trobaràs l'amor i aquest serà correspost, n'estem segures que serà així!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns al consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consutajove.cat