Recuperar a un ex
Hola! Us vull demanar ajuda, portava 1 any i mig amb el meu noi i ara m'ha deixat pero encara m'estima i molt, i sé que puc tenir possibilitats de recuperar-lo i sino, al menys intentar-ho, per aixó necessito consells per recuperar-lo o que feu una notícia de "tips" o consells sobre com recuperar-lo, crec que aniria molt bé a tothom!!!
Gràciees!
Pd: no sé que faria sense la vostra pàgina;)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Moltes gràcies per la idea, a veure si els companys i companyes de redacció atenen la teva petició ;)
És complicat per nosaltres donar-te una resposta molt detallada, però potser estaria bé que reflexionessis en els "per què" ja no esteu junts, que aprenguis del que no va funcionar i que puguis ser el màxim de sincera possible amb ell i amb tu.
Si ho veus possible, parla amb ell, fes-li saber què sents per ell, i sigues tu mateixa sense aparentar ser una altre cosa.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns al consultori i per seguir Adolescents.cat!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consutajove.cat