primer cop akdbfsk
holaaaa, estic amb un noi més gran que jo (te 21 anys i jo 17)fa uns mesos i estem molt be i fa menys d'una setmana em va convidar a casa seva i ens vam estar liant una bona estona i tal fins que al final vam acabar els dos en pilotes, però no vam follar perque jo estava amb la regla i a més no ho he fet mai i no era moment per fer-ho aquell dia.. pero la qüestió es que li vaig deixar caure que si fos per mi podriem follar i ara tinc por que el seguent dia que em digui danar a casa seva tingui pensat que ho farem..
osigui en part quan ens liem i tal doncs penso q no m'importaria ferho perque la situacio dona peu a ferho pero estic cagada de que algo no surti be o q no mentri o algo.. pq am novios anteriors q he tingut també vaig fer "preliminars" i va costar una mica i no se perque tinc la sensacio q no m'entrarà quan anem a ferho encara q jo intenti estar relaxada.. merci x l'ajudaaaaaaaaaa
IESP

Hola malena,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. No hauries de patir, en un moment d'excitació és normal que puguem dir coses i que puguem expressar desitjos però que potser un altre dia no volem que passi. Si fa uns mesos que esteu junts, hauries de tenir la confiança de poder dir-li què vols i què no vols, què et fa por i què no. Creus que podries parlar amb ell d'aquestes coses que et preocupen? La comunicació sexual és bàsica per a una bona salut sexual!
Pel que fa a la por que no entri sovint és perquè no sabem ben bé com són els nostres genitals i ens fem una imatge distorsionada de la vulva. Mira’t amb un mirall, coneix com és, quin color té, com és al tacte, mira l'entrada de la vagina, etc... Coneixent-te pot ser que faci menys por. D'altra banda, et diríem que el millor és que puguis parlar amb ell de tots aquests dubtes, i que tinguis claríssim que si no vols, no vols. Ell ho haurà de respectar!
Moltes gràcies per escriure'ns i per la teva confiança!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat