Primera vegada
Porto 9 mesos amb el meu xicot , el té 18 i jo 15 , i els dos som verges. Hem parlat sobre el tema i els dos tenim ganes , jo em sento preparada però crec que no tinc l'edat suficient... El diu que el no va a fer res que jo no vulgui i que quan vulgui, que el sempre voldrà . Torno a dir que estic preparada, no tinc problema pels meus pares, etc, però no sé si l'edat és l'adequada. A més, el té ja 18 i no vull tampoc que la seva primera vegada sigui tan tard per culpa meva. Que faig? Ell no em pressiona, diu que quan jo vulgui, però jo si que em pressiono.
També no sé si sabrem fer-ho perquè com cap dels dos ho ha fet mai... em podeu donar algun consell sobre la primera vegada mútua ?
IESP

Hola razzaee,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. La pressió i el sexe no són bons amics, ni per les primeres vegades ni per les següents... MAI van de mà! Per tant, i al marge de l'edat, hauries de valorar si vols que aquesta primera vegada sigui amb pressió o sense. De moment pressió n'hi ha, només amb la frase de la teva consulta "A més, ell té ja 18 i no vull tampoc que la seva primera vegada sigui tan tard per culpa meva" la pressió és enorme!
La primera vegada ha de ser una decisió lliure i voluntària, i mentre hi hagi pressió, no ho serà.
Com a consell per a aquesta primera vegada mútua, el millor és que descobriu, serà normal que no en sapigueu, d'això tracten les primeres vegades, per tant, apreneu junts i comuniqueu-vos!
Moltes gràcies per escriure'ns i per la teva confiança!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat