Incertesa
Hola, soc un noi de 15 anys i vaig tenir una primera relació ara fara uns mesos i jo no havia fet res mai, la noia era una veterana en el tema i em va fer sexe oral molts cops i jo li vaig fer dits molts cops, en aquell moment jo estava molt bé amb mi mateix (ara entendràs perquè ho dic). Vam deixar-ho, i fa 1 mes vaig conèixer una altre noia i tot va ser molt ràpid, ella era verge pero havia tingut novio i havia fet tot tipus de coses, jo em vaig pillar d'ella i ella de mi i quan portavem sols dos setmanes em va dir de fer l'amor, jo li vaig dir que vale i vam fer-ho, li va fer molt mal i em vaig haver de masturbar despres perque no vam poder acabar. El cops proxims ja no li feia mal i doncs aqui la meva questió, ella li agrada més que li faci dits que no fem l'amor, jo gaudeixo casi ve més quan la veig disfrutar que no quan jo disfruto i quan follem jo m'ho passo molt be i ella diu que també però a mi em sembla que no disfruta tant i tot hi que em vec molt bé fisicament i tinc una bona autoestima trobo que tinc el penis petit em medeix uns 13 cm o així, en la meva primera relació em veia bé en aquest aspecte i tenia ereccions millor que ara quan faig l'amor... Em vaig agobiar molt amb aquest tema i ho vaig deixar tot hi que ens seguim veient sense tenir sexe. I ara que vaig enrollarme amb una altre noia ella volia fer petting però em sentia molt avergonyit despres de les experiències amb la meva ex i no em treure els pantalons...
La meva questió és que nose si tinc un tamany del penis bo i com puc asegurarme de tenir bones ereccions?
Moltes gràcies, espero haver-me explicat bé i m'agradaria ser totalment anònim, gràcies.
IESP

Hola!
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
No hi ha una mida de penis ideal, i la normalitat va vinculada a la mitjana. La mitjana catalana és de 13 cm en erecció. Un penis considerat "normal" és a partir dels 8 cm en erecció. Pensa que la vagina fa entre 8 i 13 cm per dins... fes els teus propis càlculs!
Que la teva ex gaudís més quan la masturbaves que no pas quan hi havia penetració és degut a l'anatomia femenina. Amb la penetració no s'estimula el clítoris, amb la masturbació segurament sí que li estimulaves el clítoris. La gran majoria de terminacions nervioses a la vulva estan a l'exterior i sobretot al clítoris i als seus voltants. Prova a estimular el clítoris de la teva parella mentre hi ha penetració, que ella t'indiqui de quina manera li agrada i així aniràs coneixent el seu cos cada vegada més.
Pel que fa a tenir bones ereccions, procura a centrar-te en el que t'agrada i no en el que li agrada a ella, si tu gaudeixes, ella gaudirà i si ella gaudeix, tu gaudiràs!
Una abraçada,
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat