Bisexual?
Boness, la questió és aquesta... Ja farà com un mes que sento algo per una noia que ve més o menys amb el meu grup ( som un grup bastant gran ). Tot va començar perquè vaig notar que hem mirava molt, i li vaig començar a tornar les mirades, i la cosa ha anat seguint així... Avui per exemple m'he aixecat per anar a buscar una cosa, i quan tornava a on estavem he aixecat el cap i he vist que m'estava mirant i ha apartat la mirada; cada dia és igual, ens anem mirant. Nose com sentir-me respecte això, ja que suposadament té novio, i la veritat, dubto que sigui bi, ja que se que li "cunde" liar-se amb un noi. Però cada dia hem sento més atreta cap a ella. Mai m'han agradat les noies, sempre els nois... I nose ni que fer, ni com sentir-me, ja que ningú sap res d'això, i tampoc vui que s'enterin... Ajuda siusplau!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Quan parlem d'orientació sexual (homosexual, hetero o bisexualitat), hem de diferenciar entre atracció i enamorament. Hem de tenir en compte que podem sentir excitació per persones del mateix sexe, o del contrari, i això no determina la nostra orientació sexual.
La orientació sexual es defineix en funció de qui ens enamorem. Has de tenir en compte que els sentiments no són normals o no, ja que tots són vàlids, abans d'angoixar-te, dona't temps per veure com van evolucionant aquests sentiments per la teva amiga,...i de mica en mica podràs definir la teva orientació sexual, acceptar-la i estimar-la!
Moltes gràcies per escriure'ns i per la teva confiança!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat