la he cagat?
Holaa!! tinc un problema.. fa 4 anys que tinc un millor amic i sempre hem tingut molta conecció.. Mai havia passat res perquè quan ho intentavem ens acavabem enfadant, pero ara, fa uns dies que quedem i estem molt carinyosos.. al final ens hem acavat lian.. i està anant tot molt be! però tinc por de perdre'l a ell i al nostre grup d'amics (ho portem en secret)..
Que puc fer per no espatllar les coses? si ens enfadesim, com ho podria arreglar?
IESP

Hola holacomestas,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Aquesta és una situació molt freqüent, segurament la teva consulta ajudarà a molts altres adolescents que es trobin en situacions similars a la que ens expliques.
La meva pregunta és, per què hauríeu de perdre el vostre grup d'amics si sabessin que esteu junts? A cas esteu fent quelcom dolent? Si tu actues amb sentit comú i les coses s'espatllen segurament és que no podies fer res per evitar que s'espatllessin.
Preguntes com podries arreglar la situació si us enfadéssiu, i segurament la solució no dependrà exclusivament només de tu, probablement si us enfadeu serà cosa de dos, igual que la solució per tant haureu de parlar i mirar de solucionar les coses, els dos.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL