Problemes/Dubtess!!
Hola Adolescents!! El meu problema es que quan ho estic fent amb el meu novio sento plaer pero alhora també una mica de mal... He de dir que només ho he fet dos dies i que putser es normal que em faigi mes mal que una persona que ho ha fet més dies però és normal? I tambe dir que no noto quan em corro, ell diu que si perque ho nota mullat i amb el tipic moc de quan et corres però jo no sé notar quan... Passa alguna cosa? És normal? I quan sé que he arribat a l'orgasme? Tampoc ho noto... Noto molt de plaer i he de parar quan em masturbo però durant la penetració he de paarar de cansament no per orgasme o el que sigui que no em deix continuar. Un amic meu diu que al no parar aixi podria ser que fos multiorgasmica pero ho dubto😁 Ajudeume a aclarar aquests dubtes siusplau merciiii adolesceeentsss!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. El que el teu novio nota, el fet que mullis, és perquè el teu cos prepara la vulva per a que pugui haver una penetració, és un lubricant natural del propi cos per a que la penetració no sigui dolorosa.
L'orgasme femení en penetració és molt complicat que passi, és més habitual que les noies/dones arribin a l'orgasme a través de l'estimulació del clítoris (ja que la única funció del clítoris és produir plaer, la funció de la vulva és poder procrear). Si no sents l'orgasme proveu a estimular el clítoris sense penetració, ensenya-li com ho fas tu quan et masturbes i poc a poc ell podrà anar coneixent el teu cos, si tu li ensenyes!
Una abraçada i gràcies per a confiar en nosaltres!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat