llavis
hola! tinc dos preguntes, primer de tot, he vist que molta gent diu que es normal tenir els llavis interiors que sobresurten, pero jo només tinc un d'ells, ja fa uns anys d'aixó i l'únic que se es que de petita vaig caure amb el peu alla sota i vaig anar al metge i em va dir que sem va trencar un llavi pero que no passaba res. No em molesta ni res, simplement estic preocupada per si es normal o no... m'ho podries dir? I l'altre pregunta es... tinc novio pero no l'hem fet mai, només em fa dits, quan vagi al ginecóleg li dic que soc verge, no? moltes gracies!
IESP

Hola Little ALba,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Hi ha tants diferents tipus de vagines com de dones, cada dona és diferent igual que no trobem persones amb les mateixes mans o el mateix nas, mai trobarem vagines iguals. I això és el que ens fa especials!
Si no et fa mal, ni et molesta, ni et priva de gaudir sexualment, NO tens cap tipus de problema i ets completament normal. De totes formes si vas al ginecòleg i veu quelcom estrany ja t'ho dirà. Però pel que ens expliques ets completament normal.
Si vas al ginecòleg per primera vegada , segurament ja et preguntarà si mantens relacions sexuals o no, si no t'ho pregunta digues-li que jugueu però que encara no hi ha hagut penetració.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL