Flux veginal i pits
Fa una any mes o menys k em baixa el flux veginal i magradaria saver si es normal. Daltre banda, magradaria saver si es noramal tenir com uns granets en els mugrons i si es noraml k un mogro el tingui arugat i laltre llis.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. El flux vaginal és normal, i natural, és un mecanisme del nostre cos per a mantenir neta la vulva i per a mantenir el pH natural de la zona. També és habitual que la quantitat de flux varia i augmenta quan t'ha de venir la regla per primera vegada, ja que abans no en teníem (o era diferent).
Pel que fa als mugrons és normal que els tinguem diferents, de totes formes si veus que canvien, el millor és que ho consultis amb el teu ginecòleg per a que pugui confirmar que tot està correcte.
Una abraçada i gràcies per a confiar en nosaltres!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat