No puc dormir urgent
Hola,
Be, el que em passa es k a la nit no puc dormir de por pk penut k hi ha fantasmes i sempre haig d'anar a dormir amb els meu pares. Crec k aixo em passa pk vaig veure un article k vau penjar de k els nens petits poden veure fentasmes etc. Magradaria k em digesiu algun consell per poder dormir i no pensar amb aixo
Elena Crespi

Hola unikoornio!
Gràcies per la teva consulta!
Dormir és molt important però no volem que t’obsessionis. I tenir por és molt normal i això ens pot alterar l’estat de son.
És per això que està bé que et rodegis d’allò que t’aporta calme però segurament és important que puguis dormir sol/a.
Els pensaments no els podràs frenar però és important que quan t’aparegui la por d’un fantasma, la puguis deixr marxar. Pensa que els fantasmes no existeixen, que estàs al llit, relaxant-te i que és important que descansis. No et moguis del llit i comença a relaxar rítmicament. Concentra’t en la teva respiració i en les sensacions que tens per tot el teu cos.
Et deixo un vídeo amb música de relaxació perquè el puguis tenir de fons i t’ajudi a marcar el ritme de la respiració.
RcNNSuA4Y3o
Sort i una abraçada!
eLena Crespi i Asensio – www.elenacrespi.com
Instagram: @elenacrespi81