No hi puc arribar
Booones!
El cas és que ja fa temps que tinc relacions sexuals amb el meu novio, però el que passa és que no puc arribar a l'orgasme. No penso que tingui cap problema.. ja que hi he arribat d'altres cops, nose si pot ser problema de que hem preocupo massa i del nerviosisme no puc o el que... Noto que i començo ha arribar pro mai l'arribo a tenir...
pot ser que tingui algun problema?...
Gràcies!!!
IESP

Hola laiiaa1234!
Com més pendents estem que l'orgasme arribi, aquest menys arriba. Així que et recomanem que en lloc d'estar pendent de l'orgasme et centris en les sensacions que estàs experimentant, que connectis amb allò que t'excita i sobretot en gaudir. Veuràs com així és més fàcil!
Fixa't també com has aconseguit arribar les altres vegades que has tingut un orgasme: quin tipus d'estimulació estaves tenint, en què pensaves, etc. Això et donarà pistes per aplicar-ho quan estàs amb parella.
Recorda també que l'estimulació del clítoris mentre estem fent penetració facilita que arribem a l'orgasme! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat