perdre pes
hola! Bueno, doncs m'agradaria perdre pes, ja que em veig una mica de panxa i m'agradaria estar com les meves amigues, cames bé, panxa bé, en fi, estar "bona" o sense estar "rexonxita" o algo per l'estil.
Algun consell per perdre pes? Sense receta mèdica ni coses així siusplau. Petons!
PD: ja faig esport :)
Sara Bujalance

Hola! La única manera efectiva de mantenir un bon pes i una bona salut és menjar de tot, de forma equilibrada (tal i com marca la piràmide alimentària) i fer esport, que ja en fas. A part d'això no cal que facis res més. El que també t'aconsello és que aprenguis a acceptar-te tal i com ets, ja que és molt important per a sentir-se bé! NO et comparis amb les teves amigues ni amb ningú! Les comparacions són odioses, sobretot si les fa un mateix! Cada persona és única, irrepetible i exclusiva en el món, i aquí està la gràcia, en que no siguem tots clons repetits, si ho fossim, deixariem de ser únics i especials!. És absurd que et comparis amb les amigues, ja que potser una té una panxa més plana, però tu tens els ulls més macos, o el somriure, o les cames... No et comparis, valorat positivament per tot el conjunt (no només el físic, valorat sobretot per la personalitat, habilitats, coses que fas, etc) i aprèn a veure les coses maques que segur que el teu cos té! Un petó!