Lioo mental...
Hola adolescents.cat! Primer de tot gràcies perquè adolescents.cat resol molts dubtes en la meva vida, però el cas és que ara mateix tinc un lio mental enorme. Be jo tinc casi 14 anys (em falta uns 2 mesos) i em porto 2 anys amb el meu novio. El que em passa es que jo sempre he tingut una mentalitat i un físic que no quadra amb la meva edat i ara que he començat a fer coses amb ell quan ens agafa els calentons els dos tenim moltes ganes de fer-ho però després penso que només tinc 14 anys i ni que tinc ganes i ell no em presiona en cap moment, això de la meva edat em fa un lio. Em podeu ajudar siusplau? I a poder ser no ho publiqueu siusplau. Gràcies!
IESP

Hola anonim2!
És normal que la curiositat en l'àmbit de la sexualitat comenci a despertar-se a l'adolescència i els dubtes i "lios mentals" que se't presenten són també totalment normals. Iniciar-se en la sexualitat requereix maduresa i molta responsabilitat, per tant, és important no voler córrer ni cremar etapes ràpidament.
La nostra recomanació és que no us precipiteu. Que jugueu molt abans i gaudiu de les carícies, del coneixement del vostre cos i de mica en mica us anireu sentint més segurs i preparats per fer un pas més. Quina és la millor edat? Doncs no hi ha una edat establerta que marqui el millor moment, però si hi ha dubtes, millor esperar una mica, el que és més important és que realment ho feu quan tots dos us sentiu llestos sense pressions ni pors, que hi hagi molta confiança entre vosaltres i que sigueu responsables amb el que esteu fent.
No oblideu tenir sempre a mà preservatius per quan arribi el moment! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat