masturbacióoooooo
Holaaa,
soc una noia de 13 anys i no se com masturbarme quan les noies de la meva edat ja es masturben i han tingut les seves primeres relacions sexuals, és normal que no sapiga fer-ho?
Gràcies.
IESP

Hola itsyasminz!
I tant que és normal! Ningú neix ensenyat, oi? Així que tranquil·la!
Recorda que masturbar-se NO és obligatori. Cada persona decideix si vol fer-ho o no, i quan vol fer-ho. Així que pressions fora!
Si no en tens ganes, no ho facis. Si pel contrari tens curiositat, endavant! Et recomanem que primer de tot agafis un mirallet i observis els teus genitals, com són, quin color tenen, la forma dels teus llavis, etc., que ubiquis cada zona (l'entrada de la vagina, els llavis majors i menors, el clítoris, etc.). Aquest seria el primer pas! A partir d'aquí, estimula la part externa dels teus genitals amb els dits, per fora, acarona el teu clítoris, experimenta amb diferents ritmes i intensitats. Tu tries i proves, de manera que trobaràs la manera que més t'agrada i aprendràs a fer-t'ho!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat