regla
Hola!!! la meva consulta és,que la regla em va vindre per nadal,bé no sé ben bé si era regla perquè més que molta sang em surt bruticia i merdeta vermella(per dir-ho d'alguna manera). em venia molt irregularment pero màxim 1 mes i mig. Estic preocupada,ja que l'ultim cop que em va vindre va ser a mitjans de juny quan encara anava a l'escola i encara no m'ha vingut.
IESP

Hola ANNABALI!
És completament normal que la regla no vingui de manera regular durant el primer any de tenir-la. No a totes les noies els passa el mateix. Hi ha noies que els hi ve la regla per primera vegada un dia i, a partir de llavors, la tenen cada mes de manera regular i són "com un rellotge".
Tot i així, el que sol ser habitual és que la regla doni un primer avís una vegada, que pugui estar dos mesos sense venir, que torni a venir al cap d'uns mesos i que torni a desaparèixer... Pot estar així aproximadament un any fins que es va regularitzant.
Si estàs molt preocupada i veus que la cosa no va regulant-se, sempre pots fer una visita al ginecòleg perquè pugui valorar-ho. Veuràs que et quedes més tranquil·la!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat