URGENT!! Embarassada?
Fa fa uns 5 dies ho vaig fe per primer cop, sense condo, la cosa es que ara tinc por de poder estar embarassada. Ell NO es va corre i per aixo tinc el dubte, tampoc es que estiguessim gaire estona pq em feia molt de mal, el día seguent em sortia sang, suposu pq l'himen es va trencar, ara estic espantad, ajuda siusplau
IESP

Hola flc0063!
Evidentment que si l'ejaculació es produeix dins la vagina, el risc és molt més elevat, però abans que el noi ejaculi s'allibera el líquid preseminal que ja pot contenir espermatozous, i per tant, sempre hi pot haver risc d'embaràs.
Com ja fa més de 5 dies de la relació sexual de risc, espera't a veure si et baixa la regla el dia en que estava previst. Si no et ve, et recomanem que et facis una prova d'embaràs per sortir de dubtes.
Esperem que no estiguis embarassada, i que puguis fer un bon aprenentatge del què t'ha passat. No oblidis que el preservatiu no és una opció, sinó una condició per poder gaudir de la sexualitat sense mals de cap!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat