TRIO:/
Fa una dies un "amic" em va proposar fer un trio amb una altra noia i yo vaig aceptar pero ara no estic molt segura a mes no se com començar i com ens ho farem... ayuda siusplaau
IESP

Hola ap19!
Si tens dubtes, la nostra recomanació és que, de moment, no facis res del que després te'n puguis penedir. Així que parla amb ell i digues-li que has canviat d'opinió, que tens dubtes i prefereixes estar més segura abans de fer-ho. Recorda que un NO és un NO.
Has de tenir present que moltes vegades s'idealitza el fer un trio i a l'hora de la veritat les coses són més complicades i requereixen molta responsabilitat. S'ha de tenir molta confiança amb les persones amb les quals es decideix fer-ho, la comunicació és bàsica i els límits han d'estar molt clars.
El com començar, el que està permès i el que no, etc. són coses que heu de pactar entre vosaltres. Recordeu però, que heu d'estar tots tres convençuts i segurs del que voleu fer. Si hi ha dubtes, val més esperar i donar-se temps!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat