nerviosa
Tinc un problema ho bé això es el que crec.
He practicat 6 cops el sexe.. però em segueix fent mal i no hem dona plaer.. estic preocupada, perquè quan em posen els dits tampoc me'n dona només si es masturbació pel clítoris... sisplau ajudeu-me
IESP

Hola petitabooja!
Que notis més plaer quan l'estimulació és per fora de la vagina, estimulant el clítoris, és completament normal! De fet, la majoria de noies prefereixes aquest tipus d'estimulació i és la manera amb la qual aconsegueixen arribar a l'orgasme. Així que tranquil·la!
La penetració en si no hauria de fer mal. Valora si estàs prou lubricada, si la teva vagina està tensa (potser perquè anticipa que li farà mal), si estàs centrada en les sensacions i en passar-ho bé o pel contrari estàs més pendent de si entrarà o no. Tot influeix i tot és important. La nostra recomanació és que aneu més a poc a poc, que no tingueu pressa. Jugueu, estimuleu-vos i exciteu-vos molt abans de començar amb la penetració (no aneu a sac a penetrar). Si fa mal, pareu i seguiu jugant, no forceu i ajudeu a que el teu cos es relaxi!
Quan aconseguir la penetració sense dolor, recorda que pots estimular el teu clítoris amb les mans o pot fer-ho la teva parella. També podeu buscar alguna postura on hi hagi estimulació del clítoris de forma indirecta, de manera que augmentaràs el teu plaer i podràs gaudir molt de la penetració!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat