Necesito ajuda urgent!
Hola, bona nit.
Soc un noi i tinc 16 anys. Us escric perquè tinc un problema molt estrany i a mi m'està rallant molt i necessito ajuda. Resulta que, soc un noi que no es masturba sovint, es mes, només ho he fet un cop en tota la meva vida. Ara, m'estàn entrant ganes de tornat a masturbarme, però el problema es que, quan estic fent-ho, abans de que surti el semen, hem marejo i automàticament paro de masturbarme perquè estic molt marejat i començo a trobar-me malament. M'agradaria saber perquè hem passa aixo i quin es el remei perquè no hem mareji. Sobretot és important el fet de que hem passa abans de la ejaculacio, no després, ja que a tots els llocs on he buscat, surt que passa després, però a mi hem passa abans. Moltes gràcies y espero resposta ràpida siusplau.
IESP

Hola DMB!
Com bé dius, hi ha alguns nois que just després de masturbar-se tenen una sensació de mareig (pel cansament, l'acumulació de sang a la zona dels genitals, per una baixada de tensió, etc.). La nostra recomanació és que ho comentis amb el teu metge perquè pugui valorar a què pot ser degut aquesta sensació que experimentes just abans d'ejacular. Segurament no és res del que t'hagis d'amoïnar, però així et quedaràs més tranquil i podràs gaudir de la masturbació sense haver-te de preocupar.
Sabem que a vegades fa vergonya parlar amb el metge de segons quins temes, però quan es tracta de salut, no hi ha vergonya que valgui!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat