com puc saber si faig bons petons?
Hola,
les vegades que m'he liat amb algú, normalment, sempre han sigut més d'un cop, no he tingut cap problema.
Però fa uns dies que m'estic de lio amb un noi amb el que m'he liat més d'un cop també, ell em buscava per lio i jo no pretenia liar-me amb ell, és a dir, no sé perquè ho vaig fer, i no sé que li va passar que em va obrir per Wechat digent-me porqueries com "t'ha agradat la mamada que m'has fet?" jo, com només ens vam fer petons li responía borde perquè em fa molta ràbia que diguin mentides com aquestes de mi. Llavors, a mesura que anavem parlant,tot sobre això perquè només em parlava d'això, em va començar a dir que si faig mals patons, que no m'enrrotllo, que foca de merda.. i està clar que com era amic meu, m'ha sentat molt malament perquè a sobre del que acabava de passar doncs... no sé, però la qüestió és que vaig començar a menjar-me el cap amb preguntes que tothom es faria com "perque va repetir si no li va agradar?" i coses d'aquestes.
I amb tot aquest rotllo, volia saber... com puc saber si faig bons petons?
IESP

Hola Infinity!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Abans de tot dir-te que aquesta persona que et va parlar d'aquesta manera, no sembla ser cap bon amic. Des d'un principi va fer-te comentaris fora de lloc (sobretot perquè eren mentida) i va continuar amb insults. Segurament el que pretenia era atacar-te amb qualsevol cosa, i va dir això dels teus petons perquè sabia que t'ofendria. I fixa't... ho ha aconseguit! Penso que una persona així no es mereix que fem cas d'aquests tipus de comentaris, ja que només eren per fer-te mal.
L'altre tema és el fet que et liessis amb ell si tu no ho volies. Recorda que pots dir NO sempre que vulguis, i si algú no t'agrada com per liar-t'hi, evidentment no cal que ho facis! Tu decideixes amb qui i com, ja que la primera que s'ha de respectar ets tu mateixa! Liar-se amb algú és un acte molt íntim i és millor fer-ho amb persones que sabem que ens respecten i que ens tractaran bé en tot moment, no creus? :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat