pfpfpf ayuda molta ayuda urgent !!!
Hola tinc 14 anys i soc verge, vui fer-ho amb el meu novio pero tinc por a que em fasi mal perque ell la te masa gran y masa grosa tinc por a que no em entri que faig ? .
Tinc moltes ganes de fer-ho amb ell pero si alhora de fer-ho no em entra que faig?
Adolescents ayudeu-me plis !!! moltes abrazades !!!
IESP

Hola osita14!
La primera vegada no té per què fer mal. És normal que estiguem una mica nerviosos davant del primer cop, però no podem deixar que aquests nervis controlin la situació. Si estàs molt neguitosa i amb por, segurament el teu cos i la teva musculatura vaginal estiguin molt tensos, de manera que no estiguis prou lubricada i tot plegat farà que la penetració pugui ser dolorosa o impossible (independentment de la mida del seu penis). Per tant, prengueu-vos-ho amb molta calma! En el sexe les presses no són bones!
Si en el moment de fer-ho no entra, pareu, millor no forçar-ho. Seguiu jugant, coneixent-vos millor i gaudint de cada una de les sensacions. Procureu que el vostre cos es relaxi, que estigueu tots dos tranquils i comuniqueu-vos molt! Si aquell dia no acabeu tenint penetració, no passa absolutament res, com dèiem millor no córrer i fer les coses ben fetes. Doneu-vos temps perquè les pors i els dubtes desapareguin, i amb la confiança i el temps ho anireu aconseguint!
Per últim, no oblideu tenir preservatius a mà (més d'un per si de cas) per evitar embarassos no desitjats o el contagi de qualsevol infecció de transmissió sexual (ITS).
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat