cal que aprimi?
Hola, soc una noia de 16 anys que medeix 1,67 i pesa uns 52,5kg, es poc? Es molt? Com ho de fer per perdre celulitis? El fisic m'importa moltisim, moltes gracies.
Sara Bujalance

Hola sp97! El teu pes és una mica justet per la teva alçada, així que no et sobra absolutament res, fins i tot podries engreixar una mica. Per mantenir un pes saludable és important menjar de tot, de forma equilibrada i fer esport. Pel que fa a la cel·lulitis em sap greu però és molt difícil treure-la i, en realitat, no cal treure-la. La cel.lulitis és un tipus de greix que tenen les dones pel fet de ser dones i tenir més hormones femenines. En les dones és tan normal tenir cel.lulitis com pels homes ho és tenir barba. Així que es tracta d'una cosa natural i pròpia del cos femení. No té res a veure amb el pes, tant dones primes com grasses en tenen. El que sí que t'aconsello és que si tu mateixa te n'adones de que el físic t'importa molt, intentis relativitzar la importància que té. És molt important que basis la valoració que fas de tu mateixa per tot el que ets: personalitat, habilitats, caràcter... i no només físic. Donar-li molta importància al físic pot acabar passant-li factura a l'autoestima i a l'estat d'ànim. L'adolescència pot ser una època difícil pel que fa al físic, seria bona idea que parlessis de com et sents amb algun adult de confiança, com que ja ha passat per l'adolescència pot ajudar-te a sentir-te millor. Molts petons!!