ETS
Sóc un noi de 18 anys i sóc gai. Fa unes setmanes vaig tenir relacions sexuals amb un hombe en un context de cruising a una platja a Sitges. Ara tinc por d'haver contraigut el vih o alguna altra malaltia de transmissio sexual. No vàrem fer servir preservatiu però no va haver penetració, només sexe oral. Voldria saber com em puc fer una prova per el virus sense que els meus pares s'enterin. M'han sortit dues petites verrugues (una a la ingle i l'altra al costat de l'anus). He llegit que aixó podría ser virus del papiloma humà. Com es cura? Cal pendre medicació?
IESP

Hola Albert!
Al ser major d'edat pots anar a fer-te les proves allà on tu vulguis sense que els teus pares ho sàpiguen.
Pots anar al servei de Tarda Jove del Centre d'Atenció Primària (CAP) de la teva població, i demanar informació per poder fer-te les proves i molt important, valorar aquestes dues berrugues que t'han sortit. El teu metge de capçalera també pot valorar-ho i derivar-te en cas que sigui necessari a l'especialista corresponent.
Si ho prefereixes, pots anar a BCN checkpoint on podràs també fer-te les proves de forma gratuïta (
).
No deixis passar molts dies i vés al metge perquè pugui valorar aquestes berrugues que t'han sortit! Ell et farà el diagnòstic i t'indicarà el tractament a seguir si és necessari.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat