enamorada del professor?!
Hola adolescents!
Ja fa 1 any que vaig començar a sentir coses pel meu professor... No ha sigut fins fa poc que creia que estava enamorada perque sempre volia estar a les seves classes i que mai sacabessin. A partir de aquest curs que ja no el veure mai més. lultim dia de curs em vaig despedir dell.. em vaig deprimir molt sabent que mai mes el veuria pero jo em volia expressar i dirli. li vaig dir que li volia dir una cosa que potser ho canviava tot pero.. al final no li vaig dir que estava pillada i la conversa va acabar que si eso ja li diria algo...jo crec que ja va sospitar algo..(crec que NO li molu)
-Que faig? li dic? li expresso el que sento per ell?
ens portem 30 anys i diria k no t fills. ajudeme!
PD: MAI havia sentit alguna cosa aixi per NINGU!!!!!!! crec que lestimu
IESP

Hola!
Sovint amb els nostres professors barregem els sentiments d'admiració amb els d'enamorament, no ets a la primera persona que li passa! Has de pensar que una relació amb aquest professor seria inviable a dia d'avui (ja que esteu en moments vitals molt diferents i tu encara ets menor d'edat).
La nostra recomanació és que intentis posar una mica de distància emocional de tot això, que aprofitis aquest estiu per distreure't i passar-t'ho bé! Sabem que no és fàcil i que el que estàs sentint és molt fort, però idealitzar una relació pot fer-te patir molt!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat