el meu pes es adequat?
Holaa!
Ja us vaig fer una pregunta pero no se si l'heu rebut ja que no m'heu contestat, voldria saber si el meu pes es l'adequat ja que peso 62 kilos i en 5 mesos faré 14 anys i no es que sigui molt alta perque medeixo 1'61 centimetres.
Ja faig de tot per intentar aprimar-me pero necesito una recomenació ja que vaig a zumba que es una clase de ball que aprima molt pero... NO M'APRIMO.
estic ja una mica farta de el que diu la gent vaja les meves amigues diuen que estic molt be pero clar que han de dir ;) pero els demès no hi al estiu no es que sigui molt agradable anar amb les amigues totes primetes i pues jo..
No tinc una dieta desequilibrada i ara! Tinc una dieta molt EQUILIBRADA menjo de tot verdures, llegums, carn, peix, etc.
Necesito ajuda siusplau
Espero que em contesteu aquest cop pero com ho puc mirar m'arriba al correu?
Bueno igualment moltissimes gracies adolescents!! Un petonet
Sara Bujalance

Hola aiduxxi! Espero que aquest cop t'arribi la resposta.
El teu pes és correcte, així que no t'has de preocupar. I encara menys ja que el que has de fer ja ho fas: menjar de manera equilibrada i fer esport. Pensa que el pes i la forma del cos no depenen només del que mengem i de l'esport que fem, també depenen d'un factor genètic (el que sovint anomenem constitució) que no podem canviar, per això és tan important que ens acceptem tal i com som per poder sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. Valora't més positivament i no et comparis ni amb les teves amigues ni amb ningú! Cada persona és única, exclusiva i diferent, per això cada persona és especial. Així que tuu també ets especial! A més, si et compares amb les altres només veuràs el que a tu et sembla que tenen més maco que tu, però et costarà veure les coses que tu tens més maques que les altres. Aprèn a veure les coses maques del teu físic, que segur que les tens. I valorat per tota la persona que ets, personalitat, caràcter, habilitats.. no només pel físic. Molts petons!!