Problemes.
Hola,
Mira, no sé ben bé com explicar-ho però cada vegada que mantinc relacions sexuals amb el meu nòvio ell "acaba" molt ràpid (amb aprox. tres minuts si hem escalfat abans). No sé si és ejaculador precoç i tampoc sé ben bé que és, i em fa molta vergonya comentar-li perque em sap molt greu. A més, si després ho fem una altra vegada tarda moltíssim a acabar i això em fa dubtar si realment és precoç o jo que sé, potser li falta pràctica!
Moltes gràcies!
IESP

Hola skumfuk,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de lIESP. Responent a la teva pregunta, l'ejaculació precoç és la dificicultat que pot tenir un noi/home per a controlar l'ejaculació. És normal que et sàpiga greu dir-li per no fer-li mal, però el millor que es pot fer quan parlem de dificultats en la sexualitat és parlar-ne, sobretot en parella.
Si després de fer-ho, ho torneu a fer, és normal que trigui més en acabar de nou, ja que el cos necessita un temps per a tornar a "fabricar" líquid seminal.
Com a consell, proveu a jugar no només a penetració, podeu passar-vos bé sense practicar la penetració. Potser si durant uns dies veieu que us ho podeu passar bé sense penetració i que l'objectiu sigui passar-ho bé, gaudir i disfrutar, quan torneu a jugar amb penetració no hi haurà pressió de "a veure com va?" "a veure si aguanto", ...
Ja ens explicaràs com va! Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico