Problemes en la intimitat
Hola bona nit,
Si us plau vull que aquesta consulta quedi anonima.
És el primer cop que m'ha trebeixo a fer una consulta en aquesta pàgina y no se como formular el meu dubte. Quan estic en la intimitat i amb toco veient algun video, tinc un problema i es que en questio de dos minuts i poc, ja acabo, m'agradaria saber a que es deu aixó, i si hi ha alguna solució per aquest problema, i sobretot si em podrà afectar alhora de fer-ho amb la meva parella, ja que tinc molta por d'acabar molt de pressa.
Per mi em resulta més comode parlar d'aquest tema amb algú que no conec, que comentarli al meu metge o als meus pares.
IESP

Hola!
Dos minuts no és poc temps... quan ens estimulem a ritme orgàsmic és normal que l'ejaculació es produeixi. Recorda que no hem de considerar el temps que es triga a ejacular o arribar a l'orgasme, si no la pèrdua de control que hi pot haver associada.
Fixa't com et masturbes, a quin ritme ho fas. Si has ensenyat al teu cos a anar de pressa, per exemple perquè no t'enxampin, segurament el teu cos així ho ha après. Prova de masturbar-te a diferent ritme, amb menys intensitat o variant-la. Intenta detectar el punt de no retorn, aquell punt en el qual encara que no estimulis el teu penis aquest ejacularà de totes maneres. Quan aprenguis a identificar aquest punt, intenta baixar el ritme just abans, veuràs que de mica en mica, aniràs tenint més sensació de control i aguantaràs una mica més.
El més important, no et capfiquis amb el temps i centra't a gaudir! Quan arribi el moment de mantenir relacions sexuals amb la teva parella posa en pràctica el que has après amb masturbació i no vulgueu córrer. Gaudiu del moment!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat