engordantttttttttttttt
Hola! Mira ske tinc un problemA: sempre he sigut molt prima, i des de que ma vingut la regla que me engordat i molt concretament 3k en 4 mesos. Segeixo estan prima pero tinc por de que la cosa vagi a mes. A part ara desde fa poc que pico molt en deshora no menjo res per esmorzaa pero si menjo algo o vomito involuntariament... algun truc?? sobretot per no picar en desora... merci
Sara Bujalance

Hola! Primer de tot tranquil.la, la regla no fa engreixar, el que pot passar és que pesis més no per haver-te engreixat, sinó per un tema de retenció de líquids, ja que és habitual quan es té la regla. Pel que fa al picoteo, el millor que pots fer és fer 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar), menjar de tot i equilibrat i no passar gana. Picotegem perquè fa molta estona que no mengem res o perquè a l'últim àpat no vam menjar prou, al quedar-nos amb gana, acabem picotejant. Així que fes 5 àpats i no et quedis amb gana. I pren l'hàbit d'esmorzar! És un dels àpats més importants! A més, està demostrat que la gent que no esmorza amb el pas dels anys té més tendència a patir sobrepès perquè el seu metabolisme es torna més lent, així que si vols mantenir un bon pes, esmorza! I no et saltis cap àpat! Molts petons!!