novio
Hoola!
El meu novio i jo sempre fem el mateix... Passegem i passegem... Hem caigut en la rutina, i portem així gairebé un any, i m'agradaria que m'ajudessiu i hem suggerissiu diferents activitats per fer que poguem salvar la relació siusplau.
També m'agradaria que m'ajudessiu amb un altre tema més "sensual"... Ell i jo mai tenim la casa lliure per fer res i els dos volem, fins i tot ho hem parlat alguna vegada i no sé què fer perquè és necessari en una relació tot hi que els dos som verges, i no sabem què fer...
Gracies, petons!
IESP

Hola Hartman!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
La rutina és una de les coses que desgasta més una relació, ja que pot fer que es torni avorrida... Així que el millor que podeu fer és parlar sobre què us agradaria fer junts (i que suposin pocs diners): potser us agradaria fer excursions per alguna muntanya propera, patinar per un passeig marítim, prendre un refresc en algun centre comercial... Teniu infinitat de plans! Si us agradeu, l'important és compartir moments junts on sigui oi? :)
Respecte a tenir intimitat, és cert que a vegades es fa molt difícil sobretot si les vostres cases sempre estan ocupades. Aquí fa falta imaginació i també preguntar a la resta d'amics com s'ho monten, ja que potser et poden donar bones idees! Una de barata i molt divertida, és anar de càmping en un iglú o tenda de campanya! Sobretot quan comença en bon temps, ja que podeu aprofitar per fer coses divertides a l'aire lliure i després tenir intimitat per vosaltres.
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat