ajuda!
Tinc un problema... Només arribo a l'orgasme si em masturbo amb el "chorro" d'aigua de la dutxa, i no sé si és un bon mètode i si es perjudicial i m'agradaria que m'informessiu. Moltes gràcies, em farieu un gran favor. Petons adolescents! (anònim si us plau)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. El "chorro" de la dutxa és un dels grans aliats de la masturbació femenina, no és dolent, ni perjudicial.
L'únic "però" que té és que no aprens com t'agrada, quin ritme manual, quin moviment manual t'agrada i per tant quan estiguis en parella no sabràs com indicar ja que la pressió, el ritme i la força del "chorro" de la dutxa la teva parella no el podrà reproduir.
L'ideal seria que coneguessis el teu cos, dins i fora de la dutxa, amb i sense "chorro" d'aigua.
Descobreix, investiga i prova. En la sexualitat hem de ser curiosos i sobretot curioses :)
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL