Possible anorèxia?
Hola us escric perque ja fara cosa d'un any que em preocupo bastant pel meu aspecte físic, intento no menjar gaire i faig molt d'esport. El problema esque tot i així no estic gens a gust amb el meu cos i em veig molt grassa, Medixo 1,65 i peso 48 kg, segons el IMC estic baixa de pes pero jo no crec que sigui així. Un dels altres problmes que tinc es que em faig "atracones" de menjar porqueries i despres ho vomito, un dels altres problemes que tinc es que quan no em sento be amb mi mateixa em tallo i em faig ferides i aixi em sento millor. Els meus pares no saben res d'això i no els hi vull dir res perque a principis de l'any passat ja em van portar al psicoleg pero no va servir de res ja que em costa molt expressar el que sento.
Sara Bujalance

Hola marsanpas! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, per tot el que dius portes un temps passant-ho força malament amb el tema del menjar. Pel que m'expliques és possible que estiguis patint problemes relacionats amb el menjar i l'autoestima. Entenc com et deus sentir, quan algú passa per una situació com la teva pot arribar a trobar-se realment malament. Sé que no vols fer-ho, però és necessari que parlis un altre cop amb els pares i els expliquis el que et passa, és la única manera d'aconseguir trobar-te millor, si no els dius res la cosa empitjorarà. La primera vegada que vas anar al psicòleg no va funcionar, però en una segona vegada, un altre psicòleg (o el mateix) et poden ajudar molt. T'envio molts ànims per a que parlis amb els pares! Tu no tens la culpa del que t'està passant, et mereixes ser feliç i els pares t'ajudaran! Molts petons!!