EM POSA MOL!
hola! soc una noia, tink 13 anys casi 14, resulta que hi ha un noi que em posa molt, o sigui que penso que estic fent relacions sexuals amb ell. ell es mol guarru m'explica les seves guarrades i tot i aixo em fica i fa coses mol guarres, i sempre compartim coses aixi. resulta que ens portem molt be i m'agradaria fer-ho amb ell perque tenim els dos quimica, pero nose si soc massa petita. gracies! un peto! sisplau contesteu es molt important.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. És totalment normal que a la teva edat ja comencis a tenir pensaments sexuals o eròtics, en aquesta època les fantasies comencen a formar part del nostre pensament i de la nostre imaginació.
Una cosa és la curiositat i l'altre el sentir-se preparada, i aquesta distinció l'has de conèixer tu. El que sí que et podem dir és que quan vulguis iniciar la sexualitat compartida sempre recomanem fer-ho ben a poc a poc, començant per coses petites i anar fent cada vegada més però sempre essent responsable, gaudint i aprenent!
Comença per conèixer-te a tu mateixa, com t'agrada, de quina manera, etc.... així quan comenceu a investigar la sexualitat plegats, tu i la parella amb qui comencis a compartir, ja sabràs com t'agrada a tu.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL