es veritat?
Hola, me farieu un gran favor si em contestesiu! Tinc tres preguntes:
1- es veritat que quan u fas la primera vegada no te pots quedar abrasada?
2- quan tens la regla u pots fer? I si ho pots fer, et pots quedar embrasada?
3- dubte, si ho fas amb condo i toques sense volguer un esperma i te toques la vulva et pots kedar embrasada?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Quanta curiositat! Ens encanta!
Responem a les 3 preguntes:
1. No, és falç. Sempre que hi hagi relacions sexuals amb penetració sense preservatiu, marxa enrere, o ejaculació a l'entrada de la vagina, sigui la primera, la tercera o la trentena vegada que tens relacions sexuals hi haurà risc d'embaràs.
2. Quan dius "ho pots fer" et refereixes a la penetració? Si és així, sí que ho pots fer, hi haurà sang en els fluids però la penetració pot donar-se igual. Preguntes si hi ha risc d'embaràs, quan tenim la regla estem expulsant l'òvul no fecundat juntament amb l'endometri i de les trompes s'estarà preparant un altre òvul per a ser fecundat, per tant, hi haurà menys números d'embaràs, però no és impossible.
3. Si ho fas amb preservatiu, amb condó, difícilment tocaràs un esperma.
Quina és la conclusió? el preservatiu no és una opció, és una condició per a que es doni una relació sexual sense riscos (Infeccions de transmissió i embaràs).
Helena Angel @HelenaAL