Ajuda
Hola, tinc 16 anys peso 54 kg i medeixo 1'62 aproximadament. La gent em diu que no però jo em veig una mica grassa, sobretot de la panxa. El meu problema es que m'encanta la xocolata i encara que he intentat deixar-la moltes vegades no ho he aconseguit mai. Sóc bastant mandrosa i odio fer esport les vegades que m'he proposat fer abdominals o bicicleta estàtica sempre ho he deixat. Algun consell siusplau?
Sara Bujalance

Hola lolalolita97! És impossible que estiguis grassa amb el pes i l'alçada que tens. Estàs bé! El que necessites fer per mantenir un pes correcte, com el que ja tens, és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. Comentes que et mandrosa per fer esport, això és perquè encara no has trobat un esport que t'agradi. La clau per fer esport és estar motivat, i la clau per estar motivat és que t'ho passis bé. Fer abdominals o bici estàtica pot arribar a ser un autèntic pal, normal que no ho facis. Perquè no proves de sortir en bici a l'aire lliure, o patinar, o sortir a còrrer amb un amic, o jugar a bàsquet, volei, fer natació...? Hi ha mooolts esports, segur que algun t'agrada. Pel que fa a la xocolata, pots menjar-la tranquil.lament de tant en tant, el que no és convenient és abusar-ne menjant-ne molta cada dia. Així que dona't permís per menjar-la de manera moderada, i disfrútala. No l'abandonis, no te la intentis "prohibir", la única cosa que aconseguiràs és obsessionar-te i acabar menjant-ne amb ansietat. Molts petons!!