Vull estar prima!
Hoola, tothom em diu que estic bé per tenir la meva edat (13 anys)peso 45k per alla pero jo em veig nose gordeta i no m'agrado i les meves cuixes no magraden gens! com puc perdre pes sense fer dieta? aajuuda siusplaau! <3
Sara Bujalance

Hola loga! Hauries de fer cas del que et diu tothom perquè per la teva alçada i edat el teu pes és correcte, així que no cal que perdis pes! Tot i així, si vols saber com fer-ho per mantenir una bona salut i un bon pes has de tenir en compte que s'ha de menjar de tot, de forma equilibrada, tal i com marca la piràmide alimentària, i fer esport habitualment. A part d'això, és important que t'acceptis tal i com ets, ja que és fonamental acceptar-se per a sentir-se bé, aprèn a mirar-te amb bons ulls, segur que el teu cos té coses molt maques, només cal que sàpigues veure-les! Un petó!