estic una mica perduda..
Hola, bones!!
Porto 1 i 2 mesos amb la meva parella, vam començar a tenir relacions sexuals fa 6 mesos i la cosa va força bé. El problema es que molts amics m'han dit que nomes es por pendre la píldora dies vegades a la teva vida i la primera vegada que ho vam fer vam tenir problemes perque els dos erem verges. Això que hem diuen es veritat?
Em te una mica preocupada..
Moltes gràcies Adolescents!!! un petonàs!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. No és cert que només la puguem prendre dues vegades a la nostra vida, el que passa que la píndola del dia després NO és un mètode anticonceptiu, és un mètode d'emergència per si hi han accidents. I és important, per salut no fer-ne un ús excessiu o irresponsable.
Per tant, la píndola del dia després només l'hem de prendre si hi ha accidents (preservatiu trencat).
Però hem de tenir relacions sexuals responsables i utilitzar el preservatiu SEMPRE, pensa que la píndola del dia després no en protegeix de les Infeccions se Transmissió sexual.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat