Una amiga me l'ha vist.
L'altre dia que vaig quedar amb uns amics, jo havia de pixar i hi vaig anar radera d'un arbust, que nomes em tapava fins a la cintura, llavors no vaig pensar que hi havia un columpi aprop desde on es veia l'altre costat de l'arbust, la meva amiga s'hi estaba comlumpiant, de cop em mira i es va riure i em va dir, se t'ha escapat loçell pero ella sense parar de mirar. Ara em fa vergonya parlarli i no se que fer, cada vegada que la veig em poso nervios, i, a més a vegades s'acosta i em recorda que em va veure el penis. Que faig?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. Intenta no donar-li més voltes, ella va reaccionar de forma natural, segurament fent aquest comentari per a poder treure ferro a la situació.
El penis forma part del teu cos i tot i que forma part dels genitals i per cultura els genitals són una part íntima del cos i de la sexualitat, són simplement això: cos!
Si t'has de quedar més tranquil pots dir-li que et fa vergonya per lo dels columpis, i així ella podrà saber que et vas sentir incòmode... però aquesta conversa només l’has de tenir si això et fa sentir més còmode en la seva companyia.
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat