orgasme, arribaràs algun dia?
Hola, sóc una noia que porta un any tenint relacions amb el meu xicot i que encara no he arribat a l'orgasme. Ho he intentat jo sola també i em conec ja que m'agrada i que no, però el problema és que quan em masturbo puc estar-hi molta estona fins que fins i tot ja em molesta o estic cansada ja de tocar-me. Puc arribar a la mitja hora, i no és que no estigui mullada, al final ja fins i tot s'em fa pesat continuar. Què puc fer? Puc ser anorgàsmica'?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. És important que no només vulguem tenir relacions sexuals per arribar a l'orgasme, sobretot perquè aleshores ens impacientem i el sexe amb pressió no funciona massa bé...
Pensa que les noies/dones per a arribar a l'orgasme necessitem concentració en allò que és eròtic, i necessitem mínim 15 o 20 minuts d'estimulació correcte per a poder acostar-nos a l'orgasme. Un cop en coneixem molt i molt i bé podem arribar-hi en menys temps (sobretot per la capacitat de concentració).
Per tant, has de tenir paciència, un vídeo que pot ajudar-te a saber com estimular els teus genitals és
BOJWa8takY
Esperem haver-te ajudat!
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat