Himen
Hola!! Fa uns dies vaig fer un parell de consultes i les vau respondre molt bé, gràcies, em vau ajudar molt. Sou els millors!!
Bé, fa poc vaig fer una consulta dient que havia perdut la virginitat amb el meu novio i tenia un parell de dubtes, doncs el cas és que avui ho hem tornat a intentar i no ho hem pogut fer perquè a mi em feia mooolt mal. M'he preocupat una mica i quan he arribat a casa tenia sang a les calces. Això és l'himen si no m'equivoco, no?
Doncs si és l'himen, com que s'ha trencat se suposa que ja la pròxima vegada no m'hauria de fer aquest mal, no? Potser em fa mal però com la primera vegada (dels nervis), oi?
Moltíssimes gràcies per tot!
Un petó.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'Iesp. No podem assegurar que la propera vegada no et faci mal, ja que com bé dius, dependrà dels nervis i del moment. Intenteu anar poc a poc, dediqueu temps a excitar-vos, no aneu directament a la penetració i jugueu, descobriu el cos de l'un i de l'altre.
El sagnat que vas tenir pot ser l’himen, si veiessis que sempre et passa el mateix aleshores et diríem que anessis a consultar amb un metge (ginecòleg), per tal de descartar que estigui passant alguna altre cosa.
I sobretot, utilitzeu preservatiu sempre si no voleu contraure una Infecció de Transmissió Sexual o quedar-vos embarassats.
Esperem haver-te ajudat!
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat