MASTURBEIXON NOIES I NOIS
Bonees!
Sóc una noia de 15 anys i fa relativament poc que he descobert la masturbació. Ho faig tocant-me el clítoris amb els dits, però tinc uns quants dubtes.
Primer: cada vegada que em masturbo arribo a un estat d'eufòria durant pocs segons, però no crido ni res com les actrius porno... És un orgasme? No ho crec perquè crec que m'esperava més...
Segon: fa poc que tinc nòvio, i m'ha insinuat de fer-li una paja... M'he informat, però: els nois poden arribar a l'orgasme només fent-se pajas?
Tercer: quan em masturbo em sento molt bé però quan em poso els dits l'excitaxió desapareix... Què em passa? Tinc algun problema?
Merci per tot
IESP

Hola La chika del maíz!
Anem per parts:
1. El que veiem a les pel·lícules porno és ficció, no realitat (recorda que les pel·lícules pornogràfiques van dirigides a un públic major de 18 anys). Per tant, és completament normal no cridar o gemegar quan s'arriba a l'orgasme. Cada persona expressa el seu plaer a la seva manera, així hi ha noies que criden o gemeguen molt i d'altres que no, que tenen orgasmes més silenciosos. Però evidentment tots són vàlids!
2. Els nois sí que poden arribar a l'orgasme fent-los una "paja" com tu dius, és a dir masturbant-los.
3. El que et passa és completament normal. Recorda que les zones més sensibles es troben a l'exterior de la nostra vagina, especialment en la zona del clítoris. Per tant, no et preocupis i troba la manera que a tu més t'agradi!
Esperem haver respost als teus dubtes!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat