orgasme 104
Holaa!
Tinc un problema que sembla una tonteria però no ho és.
Quan el meu novio em toca no se quan arribo a l'orgasme, si és q arribo. Començo a sentir algo però no se si he arribat o si estic arribant i no sé, és raro. Estic feta un lio. Igual no puc tenir orgasmes? Que he de sentir? Com se que ja estic?
No se que fer i porto així molt de temps.
Necesito una resposta.
Moltíssimes gràcies
IESP

Hola anònim!
Quan ho fas tu sola tens el mateix dubte o pel contrari no tens cap problema en arribar-hi? Coneixes bé el teu cos i els teus genitals?
La nostra recomanació és que no et capfiquis tant en l'orgasme i et centris a gaudir del moment i en les sensacions que estàs experimentant. Recorda que l'orgasme està en el cervell i com més pendents estem que aquest arribi, menys arriba.
Descobreix de mica en mica el teu cos, sense presses, deixa i dóna't permís per gaudir de cada carícia, de cada petó... veuràs que d'aquesta manera tot és més fàcil.
Pensa que moltes vegades estem esperant un orgasme del tipus que veiem a les pel·lícules i sovint s'allunya bastant de la realitat. En si l'orgasme és la culminació del plaer, seria una sensació plaent molt més forta que la resta i que dura poca estona, com una petita explosió de plaer que es nota als genitals mentre una persona es masturba o té relacions sexuals.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat