Es normal pensar en sexe amb 14 anys??
Ola tinc 14 anys i fa una temporada k penso en k magradaria mantenir relacions sexuals am el meu novio pero se k no estic preparada pero molts cops ho penso i ns si es normal i mes gent ho pensa o que tinc un problema i mol i vull comentar ni res encara es pensarà k estic malament del cap ho algo ajudarà siusplau es normal?? Un petó <3
Elena Crespi

Hola!
És molt normal pensar-hi i que t'excitis per moltes coses.
També és cert que estic d'acord amb tu que una cosa és pensar-hi i l'altra cosa és estar preparada.
Quan vulguis iniciar la sexualitat compartida sempre recomanem fer-ho ben a poc a poc, començant per coses petites i anar fent cada vegada més però sempre essent responsable, gaudint i aprenent!
Sort!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres
IESP
Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. És totalment normal que als 14 anys ja comencem a tenir pensaments sexuals o eròtics, les fantasies comencen a formar part del nostre pensament i de la nostre imaginació.
Està bé que vulguis esperar, no cal anar amb presses, comença per conèixer-te a tu mateixa, com t'agrada, de quina manera, etc.... així quan comenceu a investigar la sexualitat plegats, tu i la teva parella, ja sabràs com t'agrada a tu.
Per tant, ni estàs malament del cap, ni tens cap problema ni ho has de pensar, estàs sana i la curiositat sexual és sana!
Helena Angel @HelenaAL