PITS!
Jo i el meu novio hem plantejat de fer-ho....pero no tinc res de pits casi..ni de cul....tinc por de al fer-ho cuan ens despullem....tinc vergonya perque no tinc res...alguns consells?
IESP

Hola ANONIIMA<3!
Veiem que tens 13 anys i per tant estàs en plena època de desenvolupament!
Pensa que per tenir relacions sexuals amb algú és important que hi hagi molta confiança entre tots dos. Estar a gust, còmode, amb la persona que tu vulguis, etc. són alguns dels ingredients indispensables per fer un pas tan important. Si encara hi ha molts dubtes, i no us coneixeu del tot bé, no tingueu pressa! Jugueu, coneixeu el vostre cos i de mica en mica anireu guanyant en confiança!
El nostre consell és que t'estimis i t'acceptis tal com ets! Això et farà lliure!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat