perdre la virginitat??? ajuda!
Hola, soc del 2003 i m'ha demanat per perdre la virginitat el meu novio que es del 2002 ...vam estar tota la nit parlan d'aixo...jo si que bull i li vaig dir que si pero tinc por per saber si soc massa petita? amb va dir per quedar una tarda amb ell sols a la seva casa amb la llum tencada i que surjes...estic una miqueta nerviosa sera la meva primera vegada i com faig que no s'enterin els meus pares...? ja que ell també es verge, teniu alguns consells?
IESP

Hola ANONIIMA<3!
La nostra recomanació és que no vulgueu córrer. Pensa que és important que primer us conegueu bé, que jugueu, que us acaricieu, us abraceu, us feu petons, exploreu el vostre cos...
Pensa que més que l'edat és important la maduresa i responsabilitat que s'ha de tenir per fer un pas tan important. Les coses per gaudir-les cal fer-les ben fetes i sense presses. Així que si hi ha tanta por i dubtes, millor doneu-vos més temps i gaudiu d'altres maneres, no hi ha pressa i és important sentir-se preparada!
Per últim, no oblideu tenir sempre a mà preservatius per si finalment decidiu fer-ho!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat