M'agrada molt però l'amor no sé si és correspost...
Hola,
Tinc 15 anys i aquest estiu he fet un viatge per millorar el meu angles, allà em vaig molt amic del grup amb que anava, i sobretot de la monitora... Bueno el meu problema és que amb aquesta monitora teníem una relació molt especial tot i que ella té 19 anys rèiem molt i ens ho passavam molt bé junts. Al final m'en vaig enamorar. Ella en canvi es va enamorar d'un dels monitors d'allà i tot i que a mi no m'agradava l'idea li seguia el rotllo...
Quan vam tornar jo estava segur de que ho tenia tot perdut, perquè tot i que marxàvem ja tenien previst veure's al cap de dos mesos, pero a l'aeroport quan els pares ens van venir a buscar, tot el rato estava al meu costat, agafada... I em va confondre...
I ara ja no sé que fer perquè d'aquí uns dies quedarem i ens Veure'm i tinc tres opcions al cap, una tirar-me directament als seus morros i haver-s quina és la seva reacció, Dos dir-li el que sento per ella o tres no dir-li res i seguir com sempre.
Jo ja no puc més i necessito Consell, sisplau Ajuda!!
M. T.
IESP

Hola M. T.!
Nosaltres no podem decidir per tu... però és important que pensis bé en les tres opcions que t'estàs plantejant per tal de no equivocar-te. Segurament la primera opció que plateges (tirar-te directament als seus morros) és la més arriscada, i pot prendre-s'ho malament. És important que respectem els espais de cada persona i potser fer-ho així és anar massa a sac. Valora-ho!
Pel que fa a les altres dues, dir-ho o no dir-ho, planteja't els pros i contres de cada una de les opcions. Expressar allò que sentim no és fàcil i sempre s'assumeix el risc de no ser correspost, però per altra banda pot passar tot el contrari.
Per últim, és important que deixis reposar els teus sentiments i veure si segueixen en el mateix lloc. A vegades podem idealitzar als nostres professors/monitors perquè els admirem i ho podem confondre amb enamorament. Dóna't també temps per descobrir què sents exactament! Pensa que tot i que la diferència d'edat no és molt gran, sí que és cert que encara esteu en moments de cicle vitals diferents i tu ets menor d'edat.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat