Ni idea
Hola! Sóc un noi de 18 any, no he tingut relacions sexuals i oportunitats no m'han faltat, tinc problemes per establir relacions amoroses degut a traumes amb varies noies de la meva vida. Presento unes dubtes que us exposo a continuació:
1. M'agradaria depilar-me el penis però no sé com fer-ho, no ho vull fer amb full tot sigui dit ja que no m'agrada que duri tan poc
2. Tinc un problema, porto ja un temps que de tant en tant em fan mal els testicles quan porto estona dempeus que pots ser? hauria d'anar al metge?
3. Vull i no vull tenir relacions sexual degut a tota la serie de problemes que em van portar les noies, vull amb una persona especial però degut amb meu conflicte romàntic no sóc capç d'expressar amor o sentir enamorament i aixó em porta molt mals de cap, ho estic tractant amb una psicòloga però... sé que el procés serà llarg i voldria saber si el que em passa s'ha vist en més casos i si puc arribar a "curar-me" (també porto 3 anys en un tractament de depressió amb crisis d'ansietat, ja no em medico ni vaig al psiquiàtra però si a la psicòloga)
Moltes gràcies, amb el cor a la mà.
IESP

Hola Sr.Dygnitat!
Contestem als teus dubtes:
1. Si vols depilar-te els genitals, et recomanem que vagis a un centre d'estètica de la teva població i que preguntis quina seria la millor opció. Segurament et recomanaran fer-ho amb cera, ja que així aconseguiràs que els resultats durin més temps i evitaràs les incomoditats de depilar-se amb fulla d'afaitar. És cert que fer-ho amb cera fa una mica de mal, però res que no pugui suportar-se.
2. Sempre que apareix un dolor que dura dies en el nostre cos, és millor fer una visita al metge perquè pugui valorar-ho. Així que si segueixes igual, demana hora amb el metge de capçalera. Veuràs que et quedes més tranquil!
3. Entenem que tot el que ens expliques ho estàs treballant amb la teva psicòloga, així que estàs fent bé! Has de tenir present que els processos terapèutics requereixen el seu temps. Veuràs que quan estiguis millor aquests dubtes que ara tens aniran desapareixent. Trobar a la "persona especial" per un moment tan important per a tu, no és cosa fàcil i tampoc podem forçar-ho. Així que tranquil, dóna't temps per recuperar-te d'aquests problemes i conflictes que has tingut i sobretot parla'n amb la teva psicòloga!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies a tu per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat