Cacau mental
Hola Adolescents. Soc una noia de 15 anys. Desde fa un temps estic una mica rallada ja que ns si Soc heterosexual o bisexual. Fa ja com mig any que em vaig liar amb un noi i crec que no magradaba el suficient com per liarme i va ser una experiencia no del tot bona. Man dit molts nois de quedar amb ells pero ns si es x aquesta experiencia que les hi acabo dient que no...
Tambe es veritat que quan veig a algún noi que me atrau fisicament noto alguna sensacio al meu cos com de atraccio. Pero tmb quan veig a alguna noia mona, estic una bona estona mirantla i ns si es porque magradaría semblarme a ella o perque marriba a imposar respecte....no en tinc nidea.
Em podriau ajudar...
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Quan parlem d'orientació sexual (homosexualitat, heterosexualitat i bisexualitat), s'ha de diferenciar entre:
a) Atracció: allò que podem sentir cap a persones tant del mateix sexe com del sexe oposat, i l'enamorament un sentiment intens on visualitzen a l'altre en una relació, compartir més espai, temps, etc.
b) Enamorament: que és el que defineix l'orientació sexual. Així que pel fet de tenir relacions sexuals amb una persona del mateix sexe no vol dir ser homosexual, o que et sentis atret per una persona del sexe oposat vol dir ser heterosexual.
Amb el temps mica en mica t'aniràs definint, no tinguis pressa.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat